A pályaváltás 7 szabálya

Szerző: | 2023. okt. 26. | Célok, Munkaügyek, Pályamódosítás, Új szakma

Nem is olyan egyszerű karriert váltani. A legtöbben tanácstalanok, csak húzzák-halasztják az időt, és tényleg pocsékul érzik magukat a munkahelyükön.

Minél előbb változtass a sorsodon, ne szenvedj többet. Íme a hét szabály, amit ha betartasz, nyugodt, boldog élet vár Rád.

1. Válassz bármilyen pályát, amit érdekesnek vagy vonzónak találsz!
Előtte azonban beszélj olyan emberekkel, akik szintén ezt a foglalkozást űzik, hogy megtudd, vajon tényleg olyan jó-e, mint amilyennek látszik.

2. Figyelj arra, hogy a karriermódosítás során bizonyos dolgaid a rengeteg változás közben is változatlanok maradjanak!
Magyarán, ne változtass meg mindent egyszerre ! De ha mégis egy nagy ugrással váltasz, akkor ne csodálkozz, mennyi minden változik meg. Ezzel szemben, a fokozatoság elvét betartva először megváltoztathatod tevékenységi területedet, később pedig a munkakörödet is, vagy fordítva.

3. Jobban teszed, ha azzal foglalkozol, amit szeretsz, ahelyett, hogy az álláspiacon a jelenlegi legkeresettebb munkát választanád.

4. Az lesz számodra a legjobb munkahely, ahol kedvenc témádban a legszívesebben alkalmazott, konvertálható képességeidet és készségeidet használhatod, előnyös munkahelyi környezetben, az általad elvárt fizetésért és juttatásokért, az általad kitűzött célok felé haladva.

5. Minél több időt szánsz a választásra, annál jobban fogsz tudni dönteni.

6. Akár fiatal vagy, akár középkorú, nem baj, ha nem sikerül elsőre tökéletesen döntened. Rengeteg időd lesz még arra, hogy korrigáld a tévedést.

7. Élvezd a folyamatot, amennyire csak tudod. Minél jobban élvezed a pályamódosítást, annál biztosabb lehetsz abban, hogy helyesen cselekszel.

Bízom benne, hogy sikerül elgondolkodnod a fentieken, és bátorságot meríteni a pályaváltáshoz.

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, amelyek segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei.